6/08/2012

wulflffff

nej men kolla vilken cool t-shirt jag har på mig idag hörrni!! med en skrämmande fin varg och grejer. fin skit. (köpte den på weekday's vintage avdelning i stockholm)

rakade även av mig allt hår idag! (obs har inte rakat av det håller bara upp det med handen!! ifall ni missade det)
hade även på mig denna väldigt korta kjol idag! den är mycket kortare än vad mina kjolar oftast är och ja det kändes som att jag visade rumpan hela dagen! ingen bra känsla men men den är fin så vad ska man göra
detta får bli sista bilden!! försökte se lite glad ut men ser mest ut som jag kisar väldigt mycket med ögon. jag blir då aldrig nån modell men det går nog bra ändå.
vänta detta får bli sista!!! ser väldigt gangsterish ut eller hur!! bra grejer

detta inlägg är jag vet inte.
lite webcam bilder yay!!! 
annars så åker jag till england om exakt två veckor igår!!! så 13 dagar idag kvar.
skitnaaaaaaaaaaaaaaaaajs
och igår var det bara en vecka kvar tills jag slutar högstadiet för evigt!!! också skitnaaajs

~~*translate*~~
this post is just i dont know. some webcam pictures yay!!! in 13 days i'm going to england how great is that!!! and yesterday there was only a week until i finish high school foreverrrrh! that's also very great oh yeahhh.
oh and the text below the images are in swedish so just click on the google translate thing i added in the top right corner somewhere!!! good luck xxxx



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar