6/06/2012

naaaajs

























Blur, Alex James, Matthew Gray Gubler, Brandon Flowers (the Killers), Graham Coxon i Song 2 videon, Garrett Hedlund, Brandon Flowers igen, Miles McMillan x2, the Killers, Macaulay Culkin, Julian Casablancas (the Strokes, Robert Sheehan, Matthew Gray Gubler igen, Conor Oberst (Bright Eyes) (Jag var där!!!), Alex James igen, Matthew Gray Gubler igen, Miles McMillan igen, Gubler, Flowers, McMillan, Faris Badwan (the Horrors), Gubler och Jackson Rathbone, Dave Grohl och där emellan ett handplock av väldigt vackra modeller jag tyvärr inte vet namnen på. :-(

all pictures are from google and tumblr, and i have them saved in a folder called PRETTY STUFF.

hallå hallå!
oj oj, detta är ju inte på engelska tänker du nu kanske, om det nu är så att du kan läsa svenska vill säga.
men precis som du tänkte, nej detta är inte alls på engelska! jag har bestämt mig för att göra vissa ändringar i min lilla blogg t ex att skaffa en snygg layout till den (jobbar på det), och börja skriva på svenska för det blir mycket enklare. dock ska ni inte oroa kommer skriva en liten translate ruta nedanför all den svenska texten ifall ni av någon anledning inte lärt er svenska!! snällt va?!
 idag är sveriges nationaldag, grattis grattis sverige för att vi fick en kung eller nåt idag för x antal år sen. jag bryr mig inte så mycket helt ärligt jag tror aldrig jag har firat vår nationaldag. men men jag har klarat mig bra ändå! 
idag har jag kollat på thelma & louise (kommer ett enskilt inlägg om detta någon dag framöver) och jaaa vad  ska jag säga förutom WOW SÅ BRA. jepp. har fixat en bild på brad pitt utan tröja som jag ska hänga upp på någon vägg här i mitt rum! det blir trevligt tror jag. ho ho.

ha en bra nationaldag allesammans sticker ut och tar lite bilder här med min kära kusin alldeles strax så jag måste dra. vi ses!
klara

~~*TRANSLATE*~~
hello hello!
hey, this isn't english you may think now. (this is but i'm talking about the text above!)
i've decided i'm going to make some small changes here in my little blog! for example i'm going to fix a good looking layout (working on it), and start writing in swedish because it's funnier and easier. 
but, don't worry! i'm going to make a translate box (like the one you're reading right now) in every post i make, so that if you don't understand swedish there's still hope! that's kind right?!
well anyway today is the national day of sweden, so congrats baby have a nice day.
i never celebrate our national day and i don't care much about it either.
today i've watched thelma & louise (will make a seperate post about that someday soon) and well all i'm gonna say now is WOW SO GOOD. yeah. i'm gonna put up a picture of topless brad pitt on the wall soon. that would be nice i think. ho ho.

have a good day everybody i'm going out taking pictures with my cousin in an hour so i gotta go now. take care see you!
klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar