6/12/2012

2 steg från paradise

IMGP7101
idag var sista vanliga dagen i skolan! eller ja vanlig och vanlig, det enda vi gjorde var att städa!! sedan skulle vi gå ungefär en kilometer till en fotbollsplan. lärarna VS eleverna var det som gällde nu!
IMGP7113
passade på att ta lite ego picz på vägen dit
IMGP7120
jacob fastnade med moppen i diket
IMGP7140
sedan var vi framme! lagom trötta också. jag skulle ändå inte vara med och kämpa om vinsten så det spelade ingen roll

IMGP7142
taggar
IMGP7144
elin och jag kollade vem som hade störst fötter
IMGP7145
jacob softar
IMGP7151
och sen så var den olidligt spännande matchen igång! eleverna vann med 3-4 och jag skojade den var inte alls olidligt spännande men det var skoj att heja på kämpande skolkamrater i alla fall.
IMGP7267
jag, henke och oliver på henkes moped i brist på annat sittunderlag (vad hände med mina ögon där förresten ser ut som en 80-årig tant med massa rynkor???). sedan gick vi hem.

varit en bra dag!! fint väder, trodde det skulle regna men så blev det inte!
efter städdagen i skolan gick alla i klassen hem till mig för att fixa balvagnen tills imorgon då vi ska åka runt i den efter vi gått ut grundskolan!! den blev jättefin (visar bilder i övermorgon kommer inte ha tid imorgon!!)

translate: pictures are from today which was the last normal day in school!! ever!!! (kind of i still have college left but still) we cleaned our lockers and then we walked up to the football ground to watch PUPILS VS TEACHERS. pupils won with 4-3. it's been a good day.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar