6/19/2012

uppsnärjd i det blå

IMGP7810
igår bjöd jag hem mina k0mpizar för att ha en mindre avskeds-sak. jag och elin lämnar dem ju nämligen i hela tre veckor imorgon. stackars kompisar!!
IMGP7816
elin kom tidigare för vi skulle göra tårta!!
IMGP7814
vi gjorde en oreo-tårta/kaka efter MIDNATTSGATAN's recept
IMGP7834
tyvärr hade de slut på oreo's i affären så vi fick ta ballerina kladdkaka nånting men det blev gott ändå!!
IMGP7823
sedan åt vi våfflor det var också gott
IMGP7859
IMGP7830
och gosade med katter
IMGP7856
här sitter jag och johan dagen efter och spelar 80's det var väldigt svårt :-(


alla gick hem runt halv tre förutom johan som inte fick någon skjuts och sov över istället! tyvärr väcktes han av skrikande kattungar kl. 6 men jag tror han sov gott förutom just det!
igår spelade vi rappakalja och kollade på sherlock holmes, trainspotting och 10 minuter av midnight in paris.
sedan blev det kram hejdå vi ses om tre veckor.

imorgon åker vi hemifrån kl. 3 på morgonen för att åka till landvetter så jag vet inte om det är någon idé att ens gå och lägga sig?? får se hur jag gör.
planet till stockholm går halv sju och från stockholm flyger vi sedan till england!!! väldigt spännande och det känns äntligen som att det verkligen kommer hända. jag har inte fattat det förrän nu.
har schemalagt några inlägg och ska även försöka att blogga lite väl i england! får se, beror på om jag kan ta med mig min dator. annars önskar jag er en fin sommar och så ses vi!

hej hej. klara

translate: yesterday i invited my friends to my house to say goodbye, since i'm going to england now in 3 weeks. we watched movies and ate cake and waffles. it was a very good night and johan even slept over!


tomorrow i'm meeting up the other exchange students from sweden on gothenburg airport 4.30 in the morning and by noon we're gonna be in england i think.
i've queued a few posts but i think i'll be able to blog a bit when i'm in britain too, we'll see.
if not i wish you a great summer and i'll see you later!!
bye bye. klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar