6/11/2012

13











bra nya saker med mitt rum:

  • jag har satt upp min ljusslinga med hjärtan 
  • jag har äntligen satt upp postern jag köpte i stockholm
  • - väldigt bra film
  • jag har satt upp ett bokmärke vid sängen hahah
  • satt upp MASSA vykort jag fick av min bildlärare typ
  • - blev jättefint
  • har satt upp bilder från 2k11
  • fått ett nytt skivställ för att jag inte fick plats med alla i den gamla
  • har satt upp en teckning jag gjorde i bild klassen (jag kallar mästerverket ACID HORSE för min kompis kom fram och sa "haha det ser ut som en häst på acid" bra va)
idag ska jag till göteborg med elin för att hon ska handla skor och vi ska fika!!! 
(9 dagar till england!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

translate: i've rearranged my room a bit you can see what parts on the pictures!
today i'm going to gothenburg with Elin because she's buying shoes and then we're gonna eat!! kind of
(9 days to england!!!!!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar