6/10/2012

8-9




var på studentkalas igår! min kära vän Ida tog studenten och hade en liten tillställning med släkt+vänner. trevligt! dock lämnade hon hemmet för att åka på riktig studentfest efter en stund så jag hann knappt säga grattis och krama men men så ska det vara antar jag! det var roligt att träffa henne i alla fall.
när Ida hade åkt tänkte jag och Amanda (fotbollsspelare, vän och syster till Ida) att nej vad ska vi göra nu och bestämde oss för fotboll på tv+godis. bra val tycker jag.
sen tog vi lite ego pixxx också såklart!! försökte med den förföriska sexy-posen på första bilden och på den andra försöker vi göra west coast!!!!!!!!!!! gick inte jättebra!! men man ska inte klaga sa pingvinen som fick en hammare i knät.

vidare till idag, lördag!
 hitta katten få en kaka.
 glad mor
 ganska glad jag

 köpte en kompis wiiiiiie
mat är BRA

hallå tjenare hej!
detta inlägg summerar vad som hänt mig fredag och lördag i början av juni!
igår lördag hängde jag med mamma till trollhättan för att gå i second hand affärer (och köpa present till morfar). bra dag! köpte två par nya skor och ett gammalt barnspel (<33333) och lite annat fint. 

sedan på kvällen cyklade jag ner till elin för att "hänga" lite med kompisar!!! skulle dokumentera elin inne på ica när hon pekade på chips men då sa kameran till mig att jag glömt minneskortet!! attans!
så det gjorde mig lite sur fast sen fick jag äta chips så då blev jag glad igen. lite.

translate::::: my friend IDA graduated this friday so me+mum dad sister went to her house to celebrate this happy moment in her life!! she left after around an hour so amanda (sister to ida) decided to watch some football!!! it was fun. 
then the day after (saturday) i joined my mum to go shopping in second hand stores and i bought two pair of shoes, an old kids game for PC (<333) and some other pretty stuff.
when i got home i rode the bike home to elin to "hang" with friends hoho. was gonna take a picture of elin poiting at chips but my camera told me i had forgotten the memory card!!! damn.
i got a little mad but then i had some chips so i got happy. a bit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar