6/14/2012

när vi två blir en

IMGP7328
syster och jag, ser inte alls glada ut även fast det var skolavslutning!! jag vet inte riktigt varför egentligen och jag kan inte ens skylla på vädret jag menar kolla vad solen skiner!!!
IMGP7340
i kyrkan för att sjunga denna klassiker
IMGP7356
mauritz hade tagit ledigt från sin skola för att vara med oss!! gulligt!!! kolla här vad elin och han var så fina så fina så finaaaa hjälp
IMGP7392
efter vi fikat i klassrummet med handledare och några föräldrar gick alla ner till skolgården för lite uppvisning.
IMGP7401
jag blev årets elev!! det var väldigt roligt jag blev rätt så rörd och sånt
IMGP7461
efter det gick alla nior+lärare och inga föräldrar in i matsalen för fika!! väldigt gott.
IMGP7469
elin och johan framförde first aid kit's emmylou och det var jättefint och jättebra och allt. även lärarna framförde lite sånger och det var också jättefint och jättebra.
IMGP7484
hanna, elin och jag!!
IMGP7480
vår finfina vagn med älgar på höhöhö
IMGP7501
fest på vagnen!!! (egentligen var alla ganska sura för musiken funkade inte men vi fixade det och sjöng lite själva istället! minst lika roligt! nästan)
IMGP7583
hittade lilla alice i min garderob med 4 kattungar och även massa blod och annat fint katt-förlossnings-spill på mina kläder!! tack för det katten

igår gick jag ur grundskolan! var jätteglad men ganska mycket ledsen också. har spenderat första sommarlovsdagen med tandläkarbesök! inte så skoj men det gick bra och var över på 5 minuter.

på kvällen igår hade vi fest/inte-bal-men-nästan/tillställning med elever och lärare! vi åt och dansade och var hemma vid 1. var jätteroligt faktiskt gör ett inlägg om det imorgon! :-)

translate: yesterday i graduated 9th grade so this autumn i'm starting college! was really happy but a lot sad too. i spent the first day of freedom with a visit at the dentist! it wasn't that fun but it was fine and it only lasted for 5 minutes anyway.
yesterday evening we were at a party/ball-but-not-really with teachers and students! we ate and danced and went home at 12. was really funny actually, i'll make a post about it tomorrow! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar