6/11/2012

terror twilight


IMGP7076 det hängde händer från taket på nordstan, tyckte jag var COOLT
beyond retro  bästa fina beyond retro
IMGP7080  baguette med: ost, skinka och dijonsenap bland annat!!! gott
IMGP7082  elin köpte macka med salami på och sen kom hon på att hon inte gillar salami hahahah
keep on walking  elin
IMGP7089

BLUr

världens finaste poster inne på myrorna (blur<3333333)

records
IMGP7091  mysig skivaffär + café i ett i haga!! köpte tre skivor (suede, broder daniel och nirvana för endast 60 kr!!)
flower power bike  fin cykel
shoes
 köpte nya skor igår för bara 25 kr!!! kap!! älskar dem fast jag hade ont i fötterna efter allt promenerande
korv  när vi skulle på bussen så hade jag för lågt värde på kortet så jag skulle skicka iväg en sms-biljett men så stängde min mobil av sig pga av för låg batterinivå. :-(( så elin fick åka hem och jag gick och fyllde på kortet och åt korv!! gott.
IMGP7094  kom äntligen hem sen.

kollar på fotboll just nu!

translate: today i was in gothenburg with elin! watching football right now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar