1/06/2021

mars 2020


mars började med att samuel kom in på lokförarutbildningen! här är han efter första dan i skolan!
åt scones hemma
var på krogen som det vore det mest självklara i världen!! innan corona-kuken kom!
gjorde räkmackor på jobbet
clara å jag råkade hamna på en invigning av cykelaffär i majorna. fanns gratis öl och vi drack starka drinkar
gubbar spelade rock
drack ännu mer drinkar
blev superfulla faktiskt! superkul!
avslutade kvällen med ännu en öl på pitchers
tog den här bilden på en kvinna på TGR avenyn. tyckte det var sjukt att nån hade råd med så många jättedyra väskor! 10 min senare framme i kassan insåg jag att det var pernilla wahlgren jag smygfotat!
gjorde fattiga riddare och övade på mitt matfoto! kolla naturlig hand som casual plockar en jordgubbe! not!
hälsade på lina på hennes kafe gapet <3
åt brunch med mathias å clara i linné! corona hade precis kommit å vi pratade om det var ok å ses eller inte
gjorde mums-mums som varken blev särskilt fina eller goda men det var skoj
mars slutade med den här tårtan jag gjorde till claras födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar