1/06/2021

april 2020

 

då var det april ja. clara fick ett läderbälte med plats för öl av mathias å thyra när hon fyllde år!!
fick en sprit-mössa av amanda!! gillar inte snaps men borde nog lära mig!
syrran med en av sina partylåtar<3
samuel å jag fick en madrass av mina föräldar
jag hade kjol+byxor
clara visade mig sina piano-skills! på riktigt en talang. älskar henne som hittade en pianolärare när hon satt bredvid en tant på spårvagnen<3
sökte in till filmarbetarutbildningen för tredje gången. samuel hjälpte mig ta kort jag skulle skicka in
var hemma hos syster elin som flyttat till egen lägenhet i trollhättan!!
tog en drink med mathias å clara!
åkte spårvagn med cheesecake på min födelsedag
fick en födelsedagsdrink av clara dagen efter!
tack!
såhär coronafirade jag min födelsdag! dryckesspelet don't drink av drive med bubbel!
åkte spårvagn med annat bakverk
försökte posera fast jag hade finne mitt i ansiktet. å det var allt som hanns med i april!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar