1/06/2021

maj 2020

 nu undrar jag vad som hände i maj!

samuel hade praktik och jobbade många nattpass!
jag gick över nån bro!
gjorde nötkolarutor
å nån apelsintjosan med passionsfrukt
 baket var till linas överrasknings-30-års-fest! alla hade på sig mustasch när hon kom för hon älskar mustasch!
mina älsklingar! mathias hade på sig riktig mustasch!
eric sjöng å det var så jävla vackert
<3<3!!
annars då! jo clara å jag var uppe på SKF-berget!
hjälpte dom hära älsklingarna att flytta ihop!
sen jävlar!! steg emil å jag på en fiskebåt på hisingen! här var klockan nog 05.30
vi åkte mot skagen å fiskade över gamla vrak! skönt att ha med sig ett riktigt proffs
men jag var inte så jävla dålig heller som ni ser! fick största torsken på båten!
på vägen hem fick vi filea vår egen fisk. det var fan nåt av det bästa på hela året. otrolig stund
otroligt! tack för jag fick följa med emil!
bjöd såklart samuel på egenfångad torskrygg hemma sen!
vi var på lindholmen street food market en gång! åt burgare med pommes som var täckta av krossade ostbågar! what!
och nyfriterade donuts herre jävla gud va gott det var!
tack för maj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar