1/06/2021

juni 2020

samuel köpte ett fiskespö så vi var en del nere vid säveån å kasta!
fick inget som tur va! vill inte ha nån jävla sunkig å-fisk!
samuel fyllde år!! jag gjorde prinsesstårta till honom! den blev ful med god
han fick en hockey-hoodie av mig
sen firade vi honom på gyllene prag!
gjorde vaniljkrämsfyllda donuts en dag! helvete va gott! måste göra igen
hade räkfrossa vid delsjön
toppenkväll
en annan bad-dag med clara! sisjön var det
mathias å jag sågs en kväll å drack varsin STOR stark
sen kom jag in på min drömutbildning!!! filmarbetarutbildningen!!! var så jävla glad. vi firade på georgisk restaurang i olskroken
firade midsommar hemma i partihallarna
på kvällen firade vi i julias kollektiv
sen köpte vi en vacker saab!! av en svingullig familj
var så himla himla glada!!
drack vin med clara en fin kväll då massa luftballonger åkte förbi
sen kom albin å pietro till stan! dom bor ju i oslo å albin visade sin lista på sjuka norska namn han stött på
vi var på grekisk restaurant! jag visade tuttarna!
drack sangria gjorde vi också!
sista middan i juni: pepparbiff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar