1/05/2021

februari 2020

 jaha då var det februari! 

började starkt med ostron hemma.
sen gjorde jag ett nytt försök hos frisörn och denna gången blev det faktiskt skillnad! blev lite mer blondin! det var kul
åkte stena line med familjen! elin vann en vodka i spritlotteriet!
älskar allt med den här bilden
kom fram till fredrikshavn och jag fick en korv å en tuborg.
mamma å pappa köpte varsin irish på vägen tillbaka
bakade dumlekakor
å chokladpaj med jordnötssmör.
sen gjorde clara å jag ett genidrag och bokade in oss på solrummet på dahlheimers hus. en timme med lampor som efterliknar solljus.
fick varsitt par solglasögon. kände mig pånyttfödd efteråt.
sen hade julia 30-årsfest! extremt rolig kväll.
jag gjorde dammsugare
var på fest med mathias å anton.
classic fun!
en kille kom till luckans med typ 40 st semlor som hade blivit felbokade så vi fick allihop. otrolig dag alla fick en semla efter sin lunch
avslutade februari med en utekväll med mina favvo-fisk-killar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar