1/05/2021

januari 2020

 nu börjar en resumé över året 2020 här då. får ta igen att jag inte bloggat. blir kul att kunna se tillbaka på en dag kanske.

1 januari i dalarna med samuels familjs hund arvid! vi hade firat nyår dagen innan i göteborg men åkte tidigt på morgonen till dalarna.
man kunde åka skridskor på orsasjön!
stekte pannkakor
för att göra pannkakstårta!
sen gick samuel å jag på kinabuffé i mora vilket har blivit tradition! först buffé
sen hockey!!
sen gjorde vi en annan tradition vilket är att åka skidor i 4 h på orsa grönklitt. 4 timmar låter inte mycket men man blir jävligt slut.
en cykeltur i mora sen åkte vi hem!
överraskningsfest för amanda som fyllde 30! jag gjorde vanlig å vegansk pavlova.
det var en otroligt kul fest. fan va kul att man kunde dansa!! längesen
kom på att jag ville bli blond och gick till frisören. var så extremt sur efteråt pga färgningen gjorde absolut ingenting!! blev ingen jävla skillnad alls!
var på underbar dejt med clara på hagabion <3
var mitt inne i män som hatar kvinnor-trilogin, besatt! när jag skulle låna andra boken fanns den bara med extra stor text.
var på spelkväll hos emil å channa! mys!
sen åkte vi till en kaffestuga vid gräfsnäs.
godaste våfflan jag åt 2020.
köpte en tvättkorg på facebook-blocket.
var på färjenäs café med clara!
åt deras otroliga macka som kallas "patentaren"

å det var den januari! tack för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar