7/28/2015

schlagerfest och standup

tjabba
en dag när jag åkte till jobbet blev min buss stoppad av polisen för kontroll och polisen provkörde lite
en stund senare kom jag till jobbet och där jobbade jag! för er som inte vet jobbar jag i charken på ica därav charkmössa på huvet
sen slutade jag och åkte å träffade dessa snyggingar varav en drack monster energidryck
de skulle på bio och såg jurassic world (tyckte den va skitbra)
men det skulle inte jag pga upp tidigt dagen efter men råkade bli sent ändå. köpte sojakorv och åt upp den
samt näckade vid röda sten det var för jävla härligt faktiskt
hittade den gröna grejen på vägen hem tyckte den va fin
den här togs i fredags efter jag vart på begravning och skulle jobba
efter jobbet var jag i lödöse och passade på att hälsa på mauritz som jobbar på lödöse museum och hade jobbat 12 dagar i rad!! 12!!! här hade han precis skrytit om alla som var kär i honom :P
sen klädde jag mig såhär pga skulle på diggiloo med familjen och det regnade som in i helv!! tyckte påsen passade min outfit skitbra (Got my Look! ståre) Albin sa att jag såg 30 år äldre ut när han såg bilden
mormor var också regnklädd
det var ganska kul att dansa till t ex andreas johnson och magnus carlson med mamma
men efter ett tag var jag mer intresserad av broöppningen precis bredvid
stannade bara en stund och åkte sen till gebegee såhär blöt
mötte först upp ebba och drack öl och sen gick jag till rio rio där vissa kompisar lekte med neonkukar
det var kul vi dansade mycket
igår var det måndag och då mötte ebba och jag upp anton som här satt och räknade ifall han skulle ha råd med en öl (det hade han)
här e dom
vi var på onstage för att se isidor köra lite standup han var jättebra
sen plankade vi pingis och dansade en stund
idag är det tisdag, jag har vart ledig och vi har tvättat samt sett sex and the city! hann även med att ta lite selfies efter duschen

godnatt!! ledig imorgon med! love life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar