7/05/2015

berlin i bildform

tänkte att det här inlägget skulle bli kort egentligen då jag ju redan lagt upp en film men äääh hade visste fler bilder än jag trodde
 jag hade råkat glömma kolla hur mkt bagage jag fick ha med så hade bara handbagage på 8kg å de andra i mitt sällskap hade 23 kg hehe men gick bra ändå! fick låna mormors väska med ett fint band på
 första jag såg när jag landade i berran var JEDWARD. mitt eurovision-hjärta gick i högvarv
en halvtimme efter jag landat kom resesällskapet från sthlm! t ex denna bästis
+ emma och matilda!
 första kvällen tog vi såklart bilder i sån dära photo booth lite roligare än den jag har i macen faktiskt
 sån jäävla mysig lägenhet bodde vi i som låg i neukölln. åt fett goda frukostar
i läggan fanns en brudklänning som vår hyresvärd hade försökt sälja på ebay men ingen nappade så han uppmuntrade oss att använda den så mkt som möjligt
and we sure did huh
skutt
första gången jag hade brudklänning på mig och tyckte tydligen det var svinkul med tanke på det skrattet där
 åt fett många falafel med halloumi i så jäävla gott fast var kanske ingen falafel i det här brödet dock
 två dagar efter vi anlänt kom anna KUL
 här vankades det nog midda
 var på nån konstutställning i ett parkeringshus fast ser mer ut som ett photoshoot för ett coolt band här
 friendos :'')
 hello hotti
 me in all white hade velat gå så ute för det var skitvarmt hela veckan!!!
 anna var skitsnygg i sin nya klänning
 <3 snälla roliga + kloka wow
 selfie på klubbtoa
crazy ungdom
 classy ungdomar
 skitgod halloumiburgare kanske syns att jag gillade den
 med sötpotatispommes till!! jättegott i början men blev lite mycket till slut
en dag hängde vi på tempelhof-flygplatsen där det var fett varmt men ebba hittade en lösning
 såg flera såna här! förvånad visste inte att mr thåström var big in berlin
 sen hade det gått 6 dagar och det var dags att åka hem
nöjd med semestern :-)

det var den resan! nu bor jag å ebba på lindholmen men mer om det i ett annat inlägg... stay tuned...
hej hej!

1 kommentar:

  1. AH MEN KLÄNNINGEN!!!!!! Den e verkligen WOWZ!!! Allt det här va wowz!!!

    SvaraRadera