7/13/2015

v28

det är måndag imorse började jag 6 så är trött nu men är ledig två dagar i rad ska bli FETT skönt
nån dag i veckan var mam pap syster mormor morfar och farmor hemma hos oss och åt middag det var mysigt
sen åkte jag o ebba till nef en stund
snart hemma :-)
tavlan utanför vår dörr som nog inte ska föreställa någon som runkar en penis egentligen men det gör det
jag på jobbä med charkmössan på
kl 5 i lördags morse i lödöse väldigt fint ändå
sen kom jag till jobbet där det var helt nersläckt
efter jag jobbat klart åkte jag å ebba till karin som hade flyttat in i ny jättefin lägga!! här vår inflyttnignspresent till henne
spelade popkult
ebba impressed av vissas kunskaper antagligen
ja jättefin lägga verkligen
bra jobbat karin!!
nöjd linnea
eftersom karin bor på hjalmar branting kunde vi gå hem
klättrade över några staket
ebba hittade en cykel till mig! så nu bikar jag runt stan
 cyklade förbi en soptipp vi bor nära på väg hem
 hittade ett nattduksbord för det behövde jag
tog med det hem
här är jag och anton lite senare den dagen @ publik
ebba och anton
sen gick vi till street life för vi hört att de har billiga drinkar där
tog varsin mojito
ludvig köpte en bloody mary den var god
mat innan åka hem
men först dumpstra växter
var väldigt nöjda
igår var det söndag och jag var ledig
vi tog med cyklarna på båten till willys och handlade
sen åkte jag till röda sten och träffade benjamin
han badade men det gjorde inte jag pga vill inte bli ännu mer förkyld
:')
hiss
åt middag och efterrätt med ebbs innan jag skulle till lödöse över natten
gick förbi cool lastbil
å idag har jag jobbat

nu ska jag gå och diska och sen ska vi ha middagsgäster -> pingis

hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar