8/03/2015

juli->augusti

hello nu e det augusti! jag ligger i min säng och lyssnar på en spellista jag gjorde 2010 innehållandes alla the killers jullåtar
 en dag förra veckan var ebbas mamma på besök och då besökte vi mina föräldrar i lödöse. här ebba å min katt findus
 jag hade köpt en ny kjol som även är shorts under dagen skitbra med 2i1-plagg
 ebbas min när hon får lite väl personliga sexfrågor för en sexundersökning som vi misstänkte kanske inte var äkta
 findus och jag spanade in samma kattguzz
 sen badade vi badtunna det var skönt en stund men sen var det för varmt+jag blev lite rastlös
 min mamma å jag + ebbas mamma och ebba
 sen lät vi föräldrarna roa sig själva lite och gick ner i hagen
 drack lite folkis
 hade tänkt ta en tur men hade kanske hade lidit skeppsbrott med så mkt vatten i båten
 ah fan vad jag älskar lödöse ändå
 dagen efter gjorde jag sönder mina hörlurar när jag skyndade till jobbet >:(
men det gick bra för det var fredg och vi skulle till linnea på kvällen
hon hade en del öl i kylen och såklart törley
 linnea jobbar på hemtjänsten och skulle här hjälpa ebba upp på ett ergonomiskt sätt
 anna var där :')
 å sara!! hon hade med gnuggisar!!!
 ebba gjorde två bloddroppar
 å jag gjorde en pussmun ovanför naveln ;)
 fina friends
 fin tavla linnea gjort
 konstnären before vi skulle hitta klubben
 einar hade också gaddat sig och var lite orolig över placeringen pga skulle jobba på äldreboende 07.30 dagen efter
 använde sin tattoo för att få lite love :P smart tänkt bror
 en av linneas tatueringar (fortsättning följer) H O P E
 sen tog vissa t ex albin cykeln
 och einar
 inte ebba men hon hittade en gulli hatt
 vi skulle till brun7 och här hade vi precis kommit fram
 inne i en bergsgrotta! jättekul lokal
 såg makthaverskan de var bra och lite skarpare irl än på bild
 jag tog selfie på toa för de brukar jag göra på klubb kul att se dagen efter
 på vägen hem letade linnea å ebba burkar hittade 2 tror jag!
 vi dansade massa och jag hade mycket härliga strumpor såg jag på vägen hem
snart hemma 05.30
 sen blev det lördag och augusti och vi testade vår lokala pizzeria de får mvg i betyg
 på kvällen skulle vi ha in- samt utflyttningsfest pga bott halva tiden nu så slog ihop två fester till en. ebba gjorde skitgod gt
 linnea visade upp gårkvällens vildheter... en trampstamp som ägde
 det var trevligt men vi var väldigt trötta! det här är nog enda bilden jag tog den kvällen bra festfotograf anlita mig nefertiti!
 många glas att diska dagen efter
 efter disk gick vi och handlade
 sen mötte vi upp linnea på kungsport
 och åkte till mölndal där albin och einar spelat in musikvideo hela helgen de är huvudkaraktärer i bandet slättas video
 värsta proffsljus som fick det att se ut som jättesoligt inomhus
 här försöker de se ut som omslaget till en tidig 2000-talsfilm
 einar visade rekvisita han använt i filmen
 provade lite kläder de blivit sponsrade från myrorna men inget kändes riktigt 100
 iaf skulle vi vara statister till en del av filmen där bandet ska spela på en hemmafest
 snacksbord å gratis öl=bra lön
ebba tog för sig
 eddie med hårknuten har jag lärt känna då jag jobbat och volontärat på gbg film studios å hon regisserade videon!! hon var grym
 wow i really like u
 and u
 sen var det klart å vi sa först hejdå till albin och einar
 och sen till linnea
sade också hejdå till ebba men det glömde jag ta bild på fan! åkte iaf till lödöse och åt kantarelltoast och idag jobbade jag 6-16
nu e jag väldigt utmattad! hoppas min lugg växer ut snart väldigt trött på att se såhär snäll ut i snelugg

bye dags för tacos:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar