5/28/2015

#vårenärhär

imma start with some skärmdumps
 albin å jag skaffade oss ett kärleksbarn och döpte henne till aslög för albin kunde massa fakta om det namnet (av någon anledning??)
 kollat på en skitbra film med skitsnyggt omslag och gett den 5/5 stars
 läste om guds barn-sekten för en religionsuppgift och wikipedia berättade att christopher owens vuxit upp inom den å efter det hamnade jag tillbaka i mitt 2011-girls-svacka. ska köpa såna briller så fort jag hittar nåra
 slut på skärmdumps igår var jag+friends på standup!! händer väldigt sällan (aldrig) så det var kul mest för att det händer så sällan och inte för att komikerna rockade
just det här är resultatet av vår baldejts-film. blev inte jättekul jag är mest jobbig och nu har väl alla haft bal ändå men jaja good luck :-D
hejdå med förvirrad selfie i det gröna :-) min granne la upp en instabild i det gröna häromdan med hashtaggen #vårenärhär YEAH it sure is snart juni

nä nu ska jag göra klart sista uppgiften i hela gymnasiet och imorgon blire skogsfest med emmakarin!!! yeah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar