5/09/2015

sthlm i 1 dygn+1 h

tjena its helg och det har varit en väldigt flängig vecka. vart lite överallt och knappt sovit hemma alls

ett ställe jag sovit på var skolan med anton på filmlektionen
 också druckit folköl
åkt till sthlm och sagt hejdå till albin vid perrongen
på tåget
anlände till ebba!! i hennes djungelrum
satte upp affischer
på olika ställen
för att hon skulle ha releasefest för sin bok!!! på kulturhuset. ni kan läsa den HÄR den är svinbra (lovar)
matilda å emma var också med och hjälpte till
 just det hann gosa med ebbas gullegos även kallade hjärtegryn/sockerpullor/osv
 men efter 1 dygn i sthlm fick jag nog och åkte hem!! trött som fan
 nä skoja fick inte alls nog men åkte hem för att hinna umgås med family dagen efter! idag alltså. vi började på 2lång med att äta (dyr+ovärd) frukost och lösa melodikrysset (mysigt)
sen skulle vi köra segway haha....... det var kul och inte särskilt svårt. dock att jag brukar skratta åt folk som åker på led på varsin segway!! tji fick jag hoppas många skrattade åt mig

happ nu ere lördag och ikväll ska jag på svartis är pepp 
ha en fin helg krammmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar