5/18/2015

måndag i maj

hej!
lyssnar på laser & bas som är vit päls-kalles och vit päls-basistens (+ kanske nån mer vit pälsare?) nya band de är skitbra ser fram emot att se dem på skogsfesten!! har köpt min biljett nu ska bli kul det är en liten festival i dals långed som inte är jättelångt från där jag bor
 biljetten har jag i mitt anteckningsblock/skissbok som jag hittade efter jag trott att jag tappat bort den
 såhär ser biljetten ut = bara en tyglapp!! den är kul 
 i skissboken brukar jag öva på att skriva mitt namn på olika kul sätt bland annat
och längst bak ligger min samling av metrokorsord jag klarat av:D stolt
 igår kväll kunde jag inte sova så försökte göra lite nytta och sydde ihop ett hål i min morgonrock-jacka
idag har jag provat byxor på monki och inte haft lugg!! det var lite kul
sen åkte jag tåg

hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar