5/17/2015

kristi flygare

hej nu är snart ledigheten slut för den här gången
saker jag inte gjort: pluggat
saker jag har gjort:
 vart på svartklubb å quizzat gick sådär
 men hade kul ändå
 i onsdags undrade anton vad de spelade för låt på weekday
 å sen åkte jag och albin till lödöse för att gå dit skylten pekar
 en gammal avrättningsplats är det fast nu finns där gunga och grillplats
 vi hade köpt folkis på lidl för att prova. den längst till vänster vann den längst till höger kom tvåa
 vi hann även med att ta kort på vår tupp
i torsdags mötte jag upp anna!
vi skulle på inflyttningsfest hos linnéa och hade köpt med present med kul namn: hosta
 efter det träffade jag de här och så åkte vi på vår första (efter tre år) klassfest!
 drack bål
 och emma fick ketchup på kepsen :(
 over and all vare en kul klassfest och sen tog jag hissen och sov på antons soffa
 NÄSTA DAG...fredag. blev skjutsad av anna
 albin skjutsade en pump vi hade med i nödfall
 vi skulle iaf på fest i lödöse! min första någonsin. ändå bott här i 19 år nu
 det var väldigt kul
 gick hem vid 4-tiden OBS gick!! jävla lyx när jag annars brukar vänta på centralen länge och sen åka tåg ett tag
 eller ja vi cyklade men ni fattar grejen
 matchande sovkläder gulliigggttt
 dagen efter åkte vi till gbg och albin upptäckte att han spillt lite rödvin på sin tröja oops
 vi hamnade på scandic där nöjesguiden bjöd på free drinks!!!! fett lyxigt tack som fan
 sen var vi på bar centro på kvällen på t.r.e.o och drack 0,2 l öl kändes lyxigt även fast vi fick betala
avslutar med den här cykeln jag tyckte var kul... TRE cykelkorgar!! du vinner vem du än är som äger denna röda cykel

hejdå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar