5/04/2015

ons-sön

HELLO people of the world.... 
här e jag när jag är på väg att pussa min katt
en gemensam nämnare i den här bilden
en dag när rasmus lånade mina kläder för en skoluppgift. så konstigt att se nån annan i kläder jag inte ens använder själv längre men KUL han rockade dem
i onsdags kom ebba hit!!
vi har busat på stadsbiblioteket
ätit pizza x2 den här var godast
snygg med rödvin
skrattat på publik
poserat på samma ställe
ätit pommes som var dyra och inte goda
sen kom jag hem å stod utomhus en stund å var lite ledsen så plötsligt kom findus och tröstade
ätit ett flertal gånger på vårt nya favoritfik som heter café skogen vid godhem/mariaplan. bra priser stora mackor!
businuess-einar
åka vagn
dricka eftermiddagsöl
dansa lite efter eftermiddagsölen
sen var vi på domen på fest. albin åt lite bröd
pratade om det här i ett annat inlägg som vi skrev med philadelphiaost i mars 2014 i slottsskogen men här syns det lite bättre (smörkuk) fortfarande fett moget
dagen efter domen-fest var vi där och kollade på examensutställningen. smygfotade albin å einar lite också. skönt att ens bästis är ihop med en så bra person!!!!<3
jag å ebba lite sura men glada egentligen
igår var det söndag och jag skulle säga hejdå till ebba. först satt vi på berg och jag blev lite avritad
sen åt vi chips i en trappa och kramades hejdå. ses på torsdag bror!!!

hinna med allt va!! ska börja skriva listor
hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar