4/30/2022

fisk-spa, tjock-tv och påskfir

april började med att jag åkte till kortedala för att köpa en ny mikro från facebook-blocket! funkar toppen!
också bowlat! clara gör ett king-move till vänster, fick säkert strike!!
jag å anton höll ställningarna
sen drack vi öl på tai shanghai!
samuel hade överliggning i varberg å då fick jag följa med!
alltid pannkaka på hotellfrukost
sen körde han tåget hem till göteborg igen
när clara fyllde år fick hon detta i present - fiskspa!
vi var livrädda först, fiskarna var så jävla hungriga och alla kom upp till ytan när vi skulle börja sänka ner fötterna. svinläskigt
vi tog av oss byxorna för att fiskarna skulle få maximalt med mat hehe
efter en stund vande man sig å det var lite gött faktiskt! kolla va dom äter
här satt vi en timme! efteråt fick man smörja in fötterna med fotlotion med champagne-doft!
vårrullar till mellanmål efteråt
elin sov över hos oss en natt! 100% mys
samuel hade köpt en tjock-tv till sin ps1 å var svinglad!
sen fixade han en riktigt mysig tv-hörna!
det blev långfredag å jag drack öl och åt korv med bröd i skogen
pappa fixade bullens!
hela pappa-släkten var med nästan!
farmor var också öl-sugen!
mamma å jag!
jag hade gjort skaldjursbakelse till påsk-buffén!
avec efter maten
dagen efter bytte vi till sommardäck!
å på söndagen åkte samuel å jag på utflykt! först loppis i kvarnbyn
sen blev det gunnebo slott! jättebra utflyktsmål
pussades!
på kvällen tog vi cyklarna å åkte in till stan
för att gå på bio! såg en skräckfilm! mys med bio men gillar inte skräckfilm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar