5/06/2022

min födelsedag, trocadero och mamma mia

hej! här är två gulliga killar som dricker cola!
vi var bjudna på middag hos lina, niklas å bo och samuel gjorde mora-nisse-shot!
det blev min födelsedag!! samuel hade gjort jättefin frukost<3
å på kvällen kom mathias över å så åkte vi och åt halv special på oves!
sen åkte vi hem till oss på spelade tekken!
fick ett flak trocadero av mathias<3 otrolig present!! här hade jag en riktigt trevlig fredags-stund
hade fått luigis mansion 3 av samuel i födelsedagspresent!! svinkul å lagom svårt!
lördagen spenderades på matmässa i trollhättan! fick provsmaka massa grejer å här provar pappa en gin & tonic gjord på alkoholfri gin! smakade typ exakt som vanligt
på kvällen bjöd vi min familj på födelsedagsmiddag! ziti al forno
å sen jordgubbar med pistagekräm å digestive till efterrätt! sen fick elin å jag present från mamma å pappa! dagen efter skulle vi gå på
mamma mia the party på rondo!! peppade!
det var så himla fin scenografi, efter ett tag kändes det som man var i grekland på riktigt
det första som hände var att man fick varsin shot med ouzo! otrolig start!
fick gå ner till inomhus-fontänen (sjukt) och vänta på att bli placerade vid ett bord
sen var det massa mat!! grekiskt! massa tzatsiki!
massa mat å massa show! underbar stämning
vi satt bredvid den lokala turist-infon
sista delen av showen fick alla komma ner på stora golvet å dansa!!
så himla kul var de!! så kul att hänga själv med syrran en kväll också. supermys!
kom hem till min kille som skötte om sina odlingar i mörkret, perfekt att jag köpt en ny pannlampa dagen innan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar