4/06/2022

folkrace, halv special och söndagsmiddagar

vid midnatt en torsdag kom jag hem till göteborg! hade kört från färjan vid oskarshamn å hem!
dagen efter bjöd samuel mig på examensmiddag på bord 27<33 så lyxigt!!
sen hade han fixat så mina bästisar satt på tai shanghai och jag fick dricka öl med alla älsklingar! <3
dagen efter var det lördag och vi åkte på folkrace på tjörn! aldrig varit på innan men blev folkrace-frälst med en gång
jätteglad!
också jätteglad! dubbelkorv med bröd och bilar som kör snabbt, blir inte bättre
kolla snabbt dom kör
dagen efter åkte vi på utflykt igen, megaloppis i partille arena
hittade inget på loppis men köpte varsin halv special på oves gatukök på vägen hem! har ni sett nåt så vackert!
promenadtjejen
solnedgång uppe på berget vid redbergsplatsen
sen spelade vi ett skräckspel som var superläskigt men också jättesnyggt!
hittade roliga pringles som jag tyvärr inte köpte. kanske om det varit halv special-smak
på söndagkvällen gjorde jag riktig söndagsmiddag. ziti al forno efter tuvessonskans recept
pastagratäng med tomatsås, köttbullar och massa go ost!!
jag är arbetslös/ledig fram till början av maj så har haft tid att baka
och promenera med mamma runt gamlestan! det har öppnat en ny matbutik nära oss, svingött att kunna köpa chips fast man kommer hem mitt i natten
mamma <3<3<3
samuel hjälpte mig baka en dag!
blev centerpaj!
min moster å min mamma <3 på kusin tildas 20-årskalas!
fick hänga med findus hemma hos mamma å pappa sen
dagen efter skulle vi fira min examen!
våfflor med räkor och stenbitsrom till lunch! så jäävla lyxigt!!
så jävla gott
efterrätt! centerpaj, banoffee-paj och väldigt fula kladdkakekakor jag gjort. var så rörd att min familj å släkt ville fira min lilla examen. så tacksam verkligen!
hängde kvar i lödöse och hängde med pappa å findus, sen åt vi räkmacka
på söndagen gick mamma å jag långpromenad
vi skulle till hålanda bygdegård där det såldes älgburgare den dagen!
den var ganska go
vi tog med burgare till mormor å morfar också och åt hos dom! vilken helg!
sen var det dags för söndagsmiddag igen å då gjorde jag moussaka med massa ost också. en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar