1/20/2017

nyår!!

sista inlägget om 2016!!!
 dagen började med frukost hos clara sen handlade vi på hennes coop där de bjöd på nyårstårta!!!
 några timmar senare var kl 17 och vi gick upp på mitt tak
 för att se GP's fyrverkerier!
 hallå gänget i blåsten
 louise, mathias å clara sugna på midda
 gott det e vårrullar (köpta på burk), hummus med rostad majs, bulgur, tomatsallad samt halloumi
 sen begav vi oss till torpet!!
 som är bäst på fest
 kaxig finklädd albin
 vi lekte lite lekar
 sen vart d dags för nedräkning
sista bilden jag tog 2016 !!
 och första bilden 2017
 kolla va fina!!!!!!!!
 sen dans
 marshmallow-lek med anton!! när man ser denna bilden är det svårt att tro att han annars roddar kommunikationen för hela p3 guld-galan bl a 
 albin å louise
 sen blev klockan mycket
 jag å albin vinkade hejdå och åkte hem
 vid 12 dagen efter kom clara och sen hade vi en sån jävla härlig dag å såg tre filmer med anne hathaway
 på kvällen gjorde jag vegobullar och sen såg vi klart sista prinsessas dagbok 2
 det va det!!! 

1 kommentar:

  1. Fiiint!!! :') tyvärr så länge sen jag var inne på denna världsklassbra blogg men va glad jag blev av att se allt detta fina<3 kram o puss

    SvaraRadera