2/16/2017

januariiiiii albin var här, fifakväll och johan 25

 en kväll när albin var i gbg var vi på restaurang usagi där blomvasarna är carlsberg-flaskor
 åt friterad banan till efterrätt
 några dagar senare styrde jag fifa-kväll hos mig! clara klädde upp sig till 100%
 här jag, carl å anders
 william mathias å albin
efter några timmar var det finalmatch!!! anders vs viktor och anders vann 
carl spelade lite till även efter turneringen var slut
 så här vart resultatet!! jag åkte ut direkt men var en väldigt kul kväll ändå
 clara på ikea en dag
 jag hos läkarn en annan dag
å här dansar krigarn i jeanskjol!! för hon hade tagit socionom-examen
 sen fyllde johan 25 ljuva år!!
 å hade fest i sitt föräldrahem
 supergulliga
 jakob tog fram alla sina tolk-kort
 sen bjöd elin på efterfest å då hade vi lite photoshoot
 en frukost + playstation 3
 annan mat jag bjöd kära vänner på en fredag= panerad kolja med hasselbackspotatis
 kära vänner t ex mathias, adi å johan
 sen var vi på grammofonstudion på p3guldförfest men hängde mest i en garderob
 men hann se shitkid!!
sen en supertråkig bild men här gick vi i johans källarkorridorer för att leka mörkergömme i en becksvart tvättstuga!! rekommenderar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar