1/12/2017

näst sista inlägget om år 2016

 benjamin var här på middag och hjälpte mig byta ut en kontakt på en lampa jag köpt
 så nu funkar den!
 clara var här å drack en kaffe karlsson
 fick se julklappen hon gav sin lillasyster som är en flytta hemifrån-kokbok <3__<3 älskar
 sen spelade vi fifa  
sen var det jul!!!! jag jobbade hela jul men hann också med att hänga med släkten
 på juldagen spelade vi galenpanna - lödöse edition med bl a ica-robert men också Barbro i kyrkan
 mamma avlusade mig fyfan vad jag HATAR löss
 sen när jul var slut skjutsade de mig hem å så åt vi pizza
 resterna tog de med sig hem till hönorna
 albin har vart hemma också!!!!! här öppnade han julklappen från mig, fick två flaskor sake
 <3
 spelat ganska mkt gta
 hängt
 myst
här e en outfitbild men också en bild för att visa julklappen jag fick av albin nämligen en halsduk han gjort själv med hans namn över hela halsduken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar