3/20/2015

mellofinal och annat

HEJ! det här inlägget kommer innehålla väldigt många bilder på albin bara så ni vet. men lite annat också
 här är han t ex när han pluggar på stadsbiblioteket med emmakarin och mig. tror inte det finns nåt ställe jag spenderar så mycket tid på än bibblo. ÄLSKAR bibblo. i veckan höjde de dock kaffepriset med 3 kr :-(( överlever nog
 på International Ostbågsdagen stod jag i arkaden med en ögonbindel och provsmakade om OLW eller Estrellas ostbågar är godast, kommer inte ihåg vilken jag valde men fick med båda påsarna!! körde mer test på publik sen
 förra veckan hängde jag på friends arena ons-lör
skulle kameraassa igen!!! SÅ KUL
alla kameraassar aka praktikantjävlarna. alla var skitduktiga och skitsnälla och skitroliga!! teamwork!!
 på redaktionen där alla satt och fixade så allt funkar hade de ett rum med tre badkar
de hade även en avdelning för VIP-gäster :) haha -> :)
 vi bodde på elite palace (lyX) och en kväll kom ebba förbi och vi provade utsikten från hustaket
 tog en öl, promenerade i solna och hade det bra<3
 efter en efterfest med champagne och dans till mellolåtar kom jag hem ganska död till findus-gull
 måndagsalbin
 måndagsalbin och anton på rööhska
 mitt favvopar all time
 igår var emma och jag med anton när han skulle ta nytt id-kort
 sen var jag och albin på bibblo och skulle plugga men skrattade mest åt saker jag inte kommer ihåg men det var kul! en gubbe gick förbi och sa "fnitter fnitter" och vi ba "ja :')" och han ba "ni stör" jaha :/ he he förlåt
 här var vi lite senare i nordstan och för att snylta gratisöl på event!! ballongerna hade vi fått innan på tredje lång när albin och jag skulle se standup. fick höra att där fanns öl också men vi missade de som var gratis:( tog med oss några ballonger istället så vi var nöjda
 einar
eventet var kul här är sällskapet efteråt partymodet var ON. en stund iaf sen kom vi på att det var torsdag och skola dagen efter det sänkte humöret lite
happ som avslutning tänkte jag bara säga att min gy-arbete är klart och ser ut såhär!!! ni kan gå in och kika HÄR om ni vill. är faktiskt nöjd och tänker att jag ska fortsätta med det här projektet även när gymnasiet är slut

hejdå! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar