3/01/2015

bästisbesök och massa grejs

tjena! det här kommer bli ett jävelinlägg = ganska långt

på sportlovet kanske onsdagen var jag på släktkalas men åkte sedan hem till einar. där hade han och albin och anna middag med östeuropeiskt tema. jag kom precis lagom till den ungerska pannkakstårtan (recension: smakade gott som pannkakstårta gör men mer vuxet)
albin hade gjort en spellista bara för den här middagen<33 så engagerad! lyssnade på den hela kvällen. massa t.a.t.u och lite kommunistsånger
dagen efter satte vi kl på 8 och åkte till ikea för att prova deras brunch!! 39kr med ikea family-kort (recension: gott och mkt att välja på) efteråt kan en sova bort matkoman i sköna sängar tips
på lördagen såg jag amason på bengans eftersom jag missat dem dagen innan när de spelade på pustervik! där var sjukt mkt folk och de var skitbra
sen träffade jag albin en snabbis som köpt en alla hjärtans dag-present till sin love
kolla gull
för de utan kärlek (eller med också såklart) på alla <3 dag hälsade flygarns haga
mötte sen anna som jobbade på heden-isen. hon var också gull och lite ledsen över att missat amason
på kvällen var jag med dessa på magasinet. sen gick de hem och jag åkte på klubb
först hamnade jag på fel klubb och var nära att åka hem haha. där hade de en toa med en städgrej och lampstolpe vilket var kul men annars var där rätt dött. sen hittade jag rätt, hade gått till fel sida av byggnaden. jag var glad att jag inte åkt hem för klubben som var Den Rätte var skitbra
och där hittade jag bl a dessa! sen sov vi i en koja och kollade mello dagen efter
 en tisdag övertalade hanna och jag vår lärare att vi skulle få följa med en annan klass som skulle se MENS på hagateatern. den var så bra!!! lärorik och rolig som fan, se den!!!
 sen sov hanna hos mig det var MYS
såg ut < så en dag i school och kände mig som > hyperfladdermusen i dieselråttor&sjömansmöss

 sen har jag fått slänga min favoritrygga</3 för att den var alldeles för paj överallt. kändes inte så säkert att låta datorn hänga på några trådar
 här e albin och theo på konstmuseet. vi har vart med i en konstgrupp där och vart med och utformat D.I.Y-utställningen som pågår nu. gå dit den är kul!!
 har också träffat emmakarin som visade hur min kontakt såg ut på hennes mobil. kunde inte vart nöjdare med valet av smiley 8) vi har även vart på saltholmen och spånat idéer om projekt vi vill göra! spännande+kul
 guuud vilken röra det här blir men det får vara så. här provade albin och jag hans ganska nya hörlurgrej så en kan lyssna två samtidigt. provtestade med den bästa madonnalåten (oh father) och mimade på vagnen
 lyssnade på föreläsning om det här vilket var så intressant!! ville bjuda in dit alla historielärare jag känner (inte jättemånga)
 förra lördan satt jag på publik och pluggade körkortsteori och av en jätteslump råkade albin och einar gå förbi!!! kul och skönt med pluggpaus
 sen var jag på yakida och såg quizadillas som är ett filmquiz och de var fkn BÄST. yaki var fullproppat och här spelade de upp en scen ur viva hate (kul). tips1 är att gå dit och tips2 är att gå dit tillsammans med minst 1 lagkamrat. jag var där själv och även fast de ägde så var det ganska tråkigt att vara laglös så gick efter halva men ska lätt se dem igen när jag får chansen
 nån dag efter det gjorde jag (ganska god) spenatsoppa! men pappa spillde ut hälften
 det hamnade överallt i köket tom i taket!! tokigt
 happ nu är vi tillbaka i typ nutid. i onsdags anlände min BÄSTIS till gbg!!!! även kallad lostrost eller ebbs
här är hon gullig med olika saker på huvet
 i torsdags var vi på nöjesguidengrej längst upp på scandic avenyn och drack free beer!! bra utsikt
 snyggt ölsällskap som kände för lite ensamtid med hörlurar och annan musik än rocken de spelade på queens
 efter hennes ensamtid som varade i ca 2 min såg vi solen och vita bergen på pustervik
 och var sen å dansade på smedjan
 där fick vi ny stämpel! den svarta var från pustervik som de på smedjan ritade över med grönt. "its a statement" sa de haha
 igår (lördag) gjorde vi en jävla massa grejer t ex åt pizza och kollade konst. här hade vi åkt många omvägar med spårvagnen pga jag trodde konsten var på annat ställe än det var hehe
 vi hann även med att se amina hocine på folkteatern med anna och bea! jääävlar vad bra det var!! kanske bästa jag hört på länge
 ebba hade köpt ny keps under dagen
 och john och anton blev också sugna och tog på sig keps och även glasögon
(nu råkade den här gifen bli lite snabbare än dansen var på riktigt men så får d va jaja)
sen gick vi allihop till röda sten. ebba å jag lyckades smita förbi kassan så dansade gratis!! 
"fett värt!!:P" tänker hon här tror jag
efter det mötte vi albin einar och anna som dansat på annat håll och gick hem och sov
imorse packade ebba och vi sa hejdå :'-(((
avslutar med den här bilden när vi matchade i lördags :') miss u bestie men ses snart

jahaaa nu var det back to rutiner igen då. känts lite som jag haft sportlov igen nu när ebba vart här och hon vart ledig. behöver plugg skolgrejer och bilgrejer!! kul! önskar mig själv lycka till

nu är mitt snabbkaffe kallt och äckligt och jag borde tänka på refrängen.... typ sova
ha det fint!!! 
kram o hejdå 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar