3/31/2015

chipshål

hallå där jag sitter i skolan och gjort naturkunskapstest. betar av kursvarning efter kursvarning vilket känns GÖTT. lyssnar på den här låten med [ingenting] som är rivig som in i helv vilket resulterade i feeling att blogga. sen sist har jag faktiskt pluggat rätt mycket, hängt på bibblo rätt mycket och gjort andra grejer jag alltid gör. viktigt med variation i life va...

i alla fall
 albin, hilda, anna, einar och jag var på valand en fredag och åt chips ur kastruller (pappa trodde jag suttit i en "knarkkvart" då han såg denna bild på insta)
 vi var inte bara där för chipsen utan också för vinet. nä skoja, vi skulle se Poolen. valandstudenter satt i ett rum med kameror och fick in lite olika uppdrag (typ paradise hotel fast det har jag faktiskt aldrig sett men kan tänka mig att det är lite som det här) av spelledaren som kallades badvakten. 
t ex: varför ville ni vara med i poolen?
svar: FÖR ATT BLI FUULL...KNULLA..!
det var kul men vi stannade inte till slutet vet inte vad som hände sen
 sen gick albin, anna och jag vidare till palmhuset för att se en spelning som var skitsen så vi åkte hem istället
 dagen efter såg vi sannas utställning om djur på frilagret. lärde mig detta:
"när sjögurkor blir irriterade spyr de ut sina inälvor. de växer tillbaka" SJUKT och kul
 sen skulle einar lura sin mamma att han fått bajs på händerna... det var ansiktsfärg men practical joket gick hem ändå
 efter det var vi på über och det var kul även fast jag blev kallad dum i huve av vakten

happ så kan en helg se ut
 andra grejer jag gjort är att äta mycket bröd+creamcheese på lidl där jag också hittade de här fantastiska smörfigurerna
 och anton har kommenterat min klädsel med "skaru på hajk elle" tack som fan sa jag och blev lite förvirrad... förstår dock hans poäng speciellt i kombination med kaffetermosen jag hade med mig till skolan
 här är ju förresten anton och jossan då vi var ute å filmade ett inslag till studentprogrammet vi gör i filmklassen nu. vårt inslag handlar om hur en hittar sin baldejt ;-)
såhär ser det ut i studion när vi filmar studentspecial
såhär glad e jag när jag är bildproducent
 vi har även matchat och lajvat räddningstjänstarbetare
 å skrattat åt när jag lämnade tillbaka en bok på bibblo som fastnade
 vart på carnaval med ett amazing snacksbord med skitsmarta chipsskålar
 avslutningsvis har jag vart på utbildning för att bli medlem i team göteborg för att kunna vara evenemangsvärd. lärt mig HLR och brandsläckning och andra grejer som är bra att veta. samt hittat en vacker tavla som fick mig att tänka på minnen
...OCH ljumma vindar... vilken tavla va. tack scandic opalen för det

BYE
har också druckit gratisöl på folkteatern och fan vad jag ser fram emot vår och gratisgrejer hörniiii
ha det!! fint! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar