9/04/2017

ullevi-spelning, fiskmiddagar och annat

 mathias utanför ullevi med en dyr folköl
 å med mig!
 vi skulle på konsert!
 å se coldplay!!! som vi båda älskat från när vi var 14 å uppåt
 det var så fint va kul det är att se gamla favoritband
 de hade till å me eftertexter på alla som är med och jobbar på turnén
 clara hade köpt med sig lite gott från sin europa-resa
en dag sprang jag omkring vid plaskis och fotade till jobbets insta. det var kul men också roligt när det stod 10 pers bakom mig å såg på när allt blåste iväg
 annars har jag köpt en elvisp!! här höll jag på med pepparrotsvisp
 som jag åt till stekt havskatt! så jävla gott. obs mitt bästa tips just nu är att slänga en nypa svartpeppar över maten. spelar ingen roll om man ska äta själv eller bjuda på middag men ser så himla trevligt ut !!!
 en kväll på en fotbollsplan i kortedala
 var en kille som fyllde år som blivit överraskad av sina vänner med ett rejv
 jag å krigarn var där!
 en skön stund hemma i sängen
 å så den kvällen det var dubbelregnbåge i gbg å sepia-filter över hela stan samt ett lätt duggregn!! helt underbart
 clara å jag på väg hem från vrångö där vi vart på middag hos hennes 75-åriga kollega vivan!
 unnade oss en drink i majorna på väg hemåt
 här rimmade jag sejrygg (la den i massa salt i 10-15 min) å albin tittade på!
 sen stekte jag fisken i min nya traktörpanna från ikea som kom med medföljande lock ej med i bild men himla praktiskt
 å sen åt vi den
det här är en tandborste som blivit kokad och sen bortglömd och smält ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar