9/09/2017

på semester med clara

jo i mitten av juli var jag på besök i claras sommarstuga
mamma pappa å jag blev hämtade med båt
sen kom vi till deras stuga som ligger på en egen ö !! i en stor sjö som heter Hyen. middag med min å claras familj första kvällen<3
utedass-utsikt
huset utanpå
mina föräldrar stannade en natt innan de åkte till norge. senare såg vi fotboll å drack GT
vip-time vid kajaken
min älskling å jag
med claras mamma på besök på herrgård!
med en underbar tårtbuffé
på kvällen sköt vi luftgevär vilket jag aldrig gjort
så himla svårt med 100% underbart
sommarbord
öppna två öl i en smäll
spelade massa vändtia!! älska!
å ännu en vacker kväll vid bryggan
på väg hem blev allt försenat men sen slutade allt med att vi fick första klass-platser från SJ - älska!!

vi var ett gott gäng på 10 pers som var fast i mitten av landet pga tågförseningar och blev lite nära varann på 2 h. en kvinna fick ett samtal om att familjekatten dött så vi alla tröstade henne och alla hjälptes åt hålla humöret uppe! fint va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar