5/20/2017

våren har varit och är här

 på 1 maj stod den här härliga gubben å filmade hela jonas sjöstedts tal
 åt midda med krigarn på taket en kväll, älska sås
 jag har startat dagen tillsammans med zlatan
 haft på mig kläder
 hängt me kompisar
 clara å mathias !!!
 haft en go stund på jobbet
 här jobbar jag! med gustav å thomas
gjort silltårta, jättekul att dekorera
 en fredag mötte jag upp johan
 vi skulle se teater! kvinnofolks teaterklass satte upp Kung Ubu. det var jättekul!!
 sen firade vi våren me varsin cider
 å fortsatte kvällen me viktor! barhoppade å körde.... galenpanna gbg edition ! än en gång men alltid lika kul
 dan efter var jag jättebakis och gjorde INGET! så vid 21 försökte jag mig på att göra syltgrottor
 la upp denna på insta men sen blev den borttagen pga ...dick!
 en kväll då clara bara ville ha en simpel liten öl på dansken e det så mycket begärt
 här e hon igen! med mathias sötkatt wilma
 vi hade pojkrumsfest i mathias pojkrum
spelade ett SJUKT spel som var en blandning av racerspel och fifa = extremt hetsigt och kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar