5/08/2017

lite olika mat och fyllt år

 min sista dag på coop fick jag sånt extreeemt fint rim å fina grejer från charktjejerna <33
 ätit finmidda med albin å hans vänner när de var i stan!
 å gjort pocherat ägg för första gången i mitt liv. rekommenderar! ganska lätt ganska kul och gott
 lyckats få pizza hemkörd även fast jag inte har nån adress eller brevlåda! jättegott
 spelat en del fotboll innan jag blev förkyld
 ätit äkta komma hem från skolan i mellanstadiet-lunch
 behind the scenes
 byggt klassiskt roligt torn med samuel å johan
 hängt me sara å vendela hos clara :')
 använt en platta till att koka ägg å en annan till äggröra
 clara har köpt rödvin
 å så har jag fyllt år! 21. blev firad me frukost och cigg-ljushållare
 efter jobbet fick ja en cigg å en öl
och åt sån jäävla go kolja på tullen mariaplan! innan jag fick feber å var i säng till 22 men superfin födelsedag ändå

1 kommentar: