12/17/2012

am i getting closer? will i ever get there? does it even matter?BOOM

IMGP0698 IMGP0702 IMGP0705 IMGP0706IMGP0710 IMGP0711 IMGP0715 IMGP0716 IMGP0719
hej jag har bestämt mig för att bleka håret någon dag framöver och se hur det blir.
idag började jag kolla på första säsongen av skins uk, igen. har redan sett denna säsongen men den är ju bra så då är det okej. idag har jag haft på mig en sammetskjol och en ny tröja som är second hand. har även fikat jättebilligt (och gott!!!) på rock house's övervåning. bra!!!

nu kan jag åka tåg till skolan också och det är så himla bra för det tar bara en halvtimme och med buss brukade det ta en timme... så det är bra förutom att när jag åkte buss hann jag lyssna på ett helt album och nu hinner jag med cirka tre låtar!! synd!
förresten borde ni lyssna på tame impala för de är så himla jättebra!!
ha det så fint hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar