8/16/2012

way out west 10 juli 2012

i fredags var jag och elin på way out west, vi hade endagsbiljett till just den dagen. tog inte mycket bilder dessvärre så de jag väl har är inte så jättekreativa och roliga. har fler på engångskameran som jag inte framkallat än då det är ca 13 bilder kvar på den att använda. men i alla fall.

IMGP9217
första bandet som spelade på fredagen var the War On Drugs och publiken bestod av hipstersvenskar och killar i långt hår. har aldrig hört talas om bandet tidigare men ack SÅ BRA de var!!!!! mycket bra start på dagen
IMGP9219
soppa som hette FIRST SOUP KIT otroligt komiskt nejmen på riktigt det var lite småkul. soppan var dock inte det bästa jag ätit men den mättade.
IMGP9225
killen med vit jeansväst hade en led zeppelin väska så jag blev tvingad att ta en bild på honom hahahaha
IMGP9231 IMGP9226 IMGP9228
såg first aid kit, wilco och feist vilka var några av de bästa konserterna
IMGP9244
satte oss sedan vid staketet längst fram på blur. det blev mycket folk ganska fort
IMGP9246
lyssnade på sista halvan av bon iver's uppträdande, det var fint
IMGP9252
sedan kom blur ut på scenen och jag grät och dog britpops-döden som jag drömt om så länge och dansade och hoppade och skrek och blev ganska säkert hatad av människorna omkring mig fast, vem bryr sig

bästa dagen på länge

translate: pictures from the friday on way out west! we saw a lot of great bands including the war on drugs, first aid kit, wilco and feist. the best performance which i had looked forward to the most was blur though and it was perfect. it was the best day for a long time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar