8/07/2012

augusti i helvetet

LÖRDAG IMGP8931
i lördags var jag på kräftskiva!! har dock inga bilder på kräftorna men här är en skog...
IMGP8932
... som vi cyklade igenom!!!!!!!!!! IMGP8933
hund eller varg????????? IMGP8956
efter vi konstaterat att hunden var en hund och inte en varg var vi helt plötsligt framme vid en sjö där vi stannade och BADADE!!!! kom på efteråt att detta var första gången jag badade i svenskt vatten i år, haha bättre sent än aldrig IMGP8938
sedan cyklade vi hem och åt efterrätt och efter det var det tack och adjö

SÖNDAG:
IMGP8962
dagen efter kräftskivan så åkte hela familjen på äventyr till orust typ jag är inte helt säker
IMGP8971
så kan det gå om man glömmer de blå husvagnsoverallerna hemma hälsar galenskaparna
IMGP8969 jag drack sprite och beundrade den fina utsikten utanför bilen<3
IMGP8978
sedan stannade vi och åt lunch jahapP
IMGP8981
när vi kom fram till vår slutdestination (=sundsby nånstans på tjörn??? är fortfarande inte helt säker) så gick vi in i skogen och sedan upp på ett berg vilket var jättejobbigt
IMGP8983
har köpt nya skor och hade på mig dem på utflykten av någon anledning var inte så jättesmart kom jag på efteråt (i försvar kan jag säga att jag inte visste att vi skulle klättra i berg som det förövrigt stod "SVÅR GÅNG" med stora svarta bokstäver på en skylt precis som i en svart backe när man är på skidsemester)
IMGP8988
men!!! allt var ändå värt det för så här såg utsikten ut den går ej av för hackor
IMGP8991
när jag kom ner var jag trött
IMGP8994
sedan åkte vi hem GODDAG O FARVEL
IMGP9016
har även ätit älgpasta
IMGP9012
och kollat på OS i flera timmar med henke och elin i hennes källare och sedan cyklat hem vid halv 3 efter att ha kollat på pirates of the caribbean 1

åååh jag älskar sommarlov
den 21:a börjar jag estestik linje inriktning media på NTI-gymnasiet i göteborg.
är så nervös!!! men även jätteglad och ser fram emot det jättemycket.

andra saker:

  • har börjat bli en vana för mig att kolla på en film medan jag äter frukost. har de senaste mornarna sett: x-men 2, amelie och svensson svensson - the movie. obs såg bara halva svensson-filmen eftersom jag blev uttråkad
  • ni som inte provat älgpasta!!! gör det!!!!!!!! 
  • imorgon onsdag ska jag se alice cooper live!! hahah!!!
  • på fredag är det way out west!!!!!!!!
  • blur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
translate: here are some pictures of what i've been doing recently; climbing mountains in the forest with my family, watched the Olympics with my friends until 3am, etc etc. i'm also starting high school soon!!! im very excited and nervous. tomorrow i'm seeing alice cooper live too hahaha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar