2/18/2022

spa och olika lyxiga frukostar

i början av januari gick samuel och jag en promenad runt härlanda tjärn med mina föräldrar!
fikapaus i blåsten
druckit öl med anton och mathias på tullen som öppnat svinnära mig i gamlestan (!!)
en fredag lade jag pesto och riven ost mellan två pizzadegar, hade sett på instagram
den på instagram var mycket snyggare men blev ändå ganska gott
bowlat med hela familjen + tillhörande pojkvänner! svinkul! elin köpte tequila shots till alla till å med!
samuel gjorde helstekt kyckling till söndagsmiddag, äkta lyx
sen var vi på spa!!! onsdag-torsdag mitt i veckan!! jag hade fått spapaket med honom som julklapp<3
efter spa när vi kom dit var det tre-rätters!! sån lyx!!
hjortfilé!! underbart!
sen drack vi öl och spelade shuffleboard i lobbyn! och satt i helt sjuka massagestolar som till å med hade fotmassage
till frukost fick man grädda egna våfflor!! svingott!!!!
åts med tillhörande utsikt mot havet!
sen var vi lite mer inne på spa och bastade och badade i varm pool inne- och utomhus
det var så himla lyxigt verkligen. helt underbart att få åka på ihop sådär!! 100/100
avslutar med en annan lyxig frukost fast hemma! älskar lyxig frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar