1/31/2022

november med alla dess advent

 

det var november och julen närmade sig! samuel å jag käkade ikeas julbord
hängde på mekonomen som många gånger förr.. blir så när man köpt en 20 år gammal bil. har dock blivit bundis med dom så den här gången bjöd dom på lampbytet. blev rörd av tacksamhet!
4 underbara kompisar å jag som blev svinfulla en onsdag!
som sagt kom julen och jag satte en lussedeg
det var typ tredje advent!
blev görgoa bullar!
en lördag bjöd ylva in till pepparkaksbak! några byggde ett otroligt imponerande hus!!
det spritsades!
samuel gjorde pepparkakor med inbyggd cheddar! otrolig idé men blev sådär!
albin var i stan och vi var på gretas!!
med alla underbara kompisar igen!!!
snöbollskrig på vägen dit!
nu blev allt i fel ordning men innan klubb åt vi middag på restaurang krakow
clara å mathias å jag provade nya tullen vid gamlestan!! älskar dom nåt oerhört!
samuel, clara å jag var på adventsgudstjänst och clara tog med sig alkoholfri glögg<3
en bakispizza som var toppen
det snöade som fan i göteborg! ruggigt ute!
men förjävla mysigt när man var inne!
avslutar med glögg och knäck hos clara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar