10/28/2021

grejer man kan göra i dalarna på hösten

efter jag vart på bröllop i början av september tog samuel å jag bilen till hans familjestuga i dalarna! den här trocadero-grejen snodde jag på en mack på vägen
svinvacker kväll när vi kom fram
första kvällen åt vi räkmacka framför game of thrones! trodde länge jag inte gillade game of thrones men sen började vi titta och jag kan inte tänka på något annat än män med svärd och olyckliga medeltids-tjejer nu
fikades en del! underbart!
man kunde sitta ute och äta korv å potatissallad till middag
promenad runt sjön varje kväll. stod och tittade här 10 min varje kväll för det var så sjukt vackert
var en del ute i skogen! den här dagen attackerade typ 100 hjortflugor oss och gömde sig i håret i två dagar efteråt. hjortfluga är min nr 1 äckligaste insekt nu
våffel-lunch en dag
vispgrädde, sylt å ett glas mjölk till!! blir inte bättre än så
promenad själv en eftermiddag!
å sen tog vi saaben hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar