10/31/2020

en oktober 2020

de här bilderna togs innan de nya restriktionerna kom obs... asså inte som att nån bryr sig men för min del så kan jag komma ihåg aa just det sen gick vi tillbaka till ruta 1. jaja!

börjar med en bild på chief när hon vaktar channas öl
lina å niklas på tai shanghai
clara med! lina å hon delade på en flaska vitt fyfan va trevligt!

4 månader efter vi köpt vår underbara saab köpte vi äntligen en wunderbaum! helvete va dom luktar starkt!
samuel gjorde riktig bouef bourgeinon herrejävlar va gott! lyxmiddag!
nån dag senare köpte vi ett switch! älskar det så mycket! älskar att spela mario! kolla glad samuel <3!
min favoritfarbror robert fyllde år å då gjorde jag mockatårta till honom
pappa å elin på elins födelsedag
jag en dag på praktiken efter jag klämt fingret
samuel har praktik i umeå två veckor så jag lever sånt här ungkarlsliv hemma! stuvade makaroner och mamma scans.
haha naturligt leende. men var glad för jag hade läppstift och klackskor (!) å skulle på födelsdagsfirande!
clara carro å anders! så jävla bäst
här har vi födelsedagsbarnet själv när hon äter tårta från kylen! proffs
å här har vi en supertrevlig quizkväll med clara, moa å anton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar