12/27/2016

ett jättekort inlägg om paris

herreguud va krångligt det är med telefoner ibland nu har jag precis lyckat föra över några bilder från den iphone 4 jag hade några veckor men det var inte lätt
 i oktober åkte iaf dessa två skojare till paris
en liten frukostmacka kl 6 på landvetter
vacker utsikt över en vacker stad jag aldrig hade vart i förut men var claras femte besök
en töntig bild men en go stund framför e-tornet iaf
vi bodde i utkanten av montmarte och hängde en del på denna bar som ironiskt nog hade nåt slags berlin-tema
 detta glas snodde jag med mig hem till sverige
livebild!!! samma glas står i fönstret hos mig nu

happ det var alla bilder jag lyckades överföra tog massa massa fler iomed att vi var borta i en vecka men så e det!! superhärlig resa kommer lätt åka tillbaks till paris



1 kommentar:

  1. vad tidigt du skrev detta (05:32)<3 tråkigt med bilderna</3

    SvaraRadera