12/07/2015

lista med frågor och svar

Hur har din dag varit?
den har vart OK! vart jättetrött å deppig så gick hem från skolan och köpte med mig julmust och ostbollar och sen såg jag love actually och grät ut det var skönt mår bättre nu.

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
hmm mina föräldrar säger att jag hette hanna första dan i mitt liv men sen kom de på att "det är ju en liten klara". om jag själv fått välja hade jag nog valt klara ändå kanske men tycker även karin e himla fint namn

jag i mitten mellan mina barndomsvänner ida å amanda! är kanske 3 här vem vet

Vilket är ditt största beroende?
jag spelar helt stört mycket harpan eller patiens/ce på min mobil..!! ett tag spelade jag så mycket att det hände att jag under älskog tänkte på olika drag i harpan. då tog jag en paus...nån dag
även snus antar jag har inte riktigt accepterat det för mig själv än dock

Vad gör du när ingen annan ser?
kollar how i met your mother...pillar naveln...lyssnar på mina ledsnaste låtar med coldplay eller vit päls

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
uppskattar väldigt mycket att typ läsa metro och kolla videos på killband jag älskade som 16-åring?? kanske många som gör det

header från min första blogg!! konsertbilden är från när jag såg europe och blev besatt..!! av ett glamrockband! + cool klädstil älskar fortfarande fleece

Vad beställer du på krogen?
9 av 10 fall öl! om jag är på ett ställe med superbilliga drinkar lär jag ta den billigaste även då men om jag får välja gillar jag GT och mojitos

Vilken är din största skräck?
oj hmm tänkt på det här lite det senaste... antagligen dödsrelaterade grejer typ att nära å kära ska dö. eller att jag ska få jätteont nånstans

Hur gör man för att ragga på dig?
är antingen typ rolig eller snygg, helst båda. är inte så kräsen

jag å mamma -09. här var vi på ett mejeri och jag åt så mycket färskost att jag spydde

Vad har du funderat över på sistone?
hmm olika feministiska teorier vi pratar om i skolan som är svåra att fatta men mest relationer

Vem är den mest kända människa du talat med?
conchita wurst!! när jag hade praktik på mello letade vi efter typ toaletten och så råkade vi hamna i conchitas louge!! OOPS sa vi och hon sa "oh its ok". det var det

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
frågade ebba och hon sa att jag säger "ehh..." ganska ofta vilket är väldigt sant!! too much! kommer inte på nåt mer

ettan eller tvåan i gymnasiet när jag var hooked på såna där snurrar i håret som jag lärt mig från åsa + monkinos bloggar

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
antagligen typ om jag ska ta spårvagnen eller gå till skolan... obs tar mig ca 6 min att gå till skolan

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
....keps
eller kanske fleecetröja kombinerat med dunväst

Vad ser du fram emot just nu?
JULEN!! har aldrig sett fram emot julen såhär mycket tror jag. kanske för jag flyttat hemifrån och så antar jag. ska äta valnötter som om jorden ska gå under samma dag

hejdå

1 kommentar:

  1. Hahaha du är SÅ KUL jag skrattade jättemycket med det här!!! Och BRA!! <3 KJ<3<333

    SvaraRadera