11/11/2012

humbug humbug

igår (lördag) var jag med elin i stan och gick på iris second hand och kommersen osv. iris hade världens bästa rea!!!! massa fina klänningar och skjortor för jättebra pris! köpte dock ingenting och det ändå jag kom hem med från den dagen var hårnålar från h&m. men ändå alltså kolla hur fint det är där inne. precis lagom stort också!!
1. klättring!!! vi klättrade upp 16 meter vilket var kul/läskigt/mest kul.
en annan bra grej med klättring är att alla killar där inne hade väldigt fina armar och ryggar!! de flesta hade till och med lockigt hår. ojoj
2. åt kinamat med elin igår efter second hand-rundan och är fortfarande mätt efter det mmm
idag har jag vart hemma hos mormor å morfar och alltså kolla inuti denna garderoben. så här vill jag också ha det. (syftar på klistermärkena)
1. äta tacopaj. 2. vara #black #and #white
1. var på universeum med mina kusiner+syster en dag på lovet det var kul. alltid lika varmt men fint i djungeldelen. 2. halloween-filmkväll hos elin även fast mauritz var den enda som var utklädd och vi inte ens kollade på någon halloweenfilm men syskonen baudieduflaires olycksaliga liv var mycket bra.

det bästa som hände mig idag var att jag fick dricka mjölk hemma hos mormor! fick till och med hämta den direkt ur mjölktanken pga de bor på en bondgård. är ni på en bondgård någon gång fråga om ni kan få mjölk från mjölktanken för det är sÅÅ gott
hejdå

translate: photos from my instagram about things i've done recently. stuff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar