7/16/2012

saker jag gjort de närmsta dagarna osv

summernights#2
igår träffade jag äntligen mina kompisar igen!!!!! tre veckor sen sist hade saknat dem såÅÅå mycket.
summernights #1
tyvärr var en av dom sjuk och den andra i ITALIEN!!! men vi åt chips ändå och hade det ganska mycket trevligt.
nina
IDAG träffade jag min kära "internetkompis" NINA!!!! hon har svenska kusiner som hon är och hälsar på så vi träffades och gick runt i göteborg och fikade det var väldigt trevligt/mysigt/fint.
kitten
i förrgår blev min katt alice påkörd och dog natten efter det :-((((( saknar henne till tusan lilla kissegosan (har aldrig kallat henne det men det låter som ett gulligt kattsmeknamn). hon lämnade 4 kattungar på 4 veckor efter sig så nu måste vi mata dom med nappflaska hela tiden eftersom de inte har någon mamma. :-/(((( SORGLIGT
packing
not cleaning my room
saker jag INTE gjort de närmsta dagarna:

  • städat mitt rum
  • packat min väska (ÅKER TILL SPANIEN I ÖVERMORGON)

WE CAN DO IT
jag har dock vart duktig och satt upp postern jag köpte i brighton!!! min åsikt är: det blev väldigt tjusigt.
untitled
idag köpte jag även en ny klänning!!! monki 400 kr!!!! jättefiniin
untitled
OBS ha inte på den dagar du tror du kommer böja dig ner mycket klara för den e väldigt kort!!! :P
TACOS
och ja tacos blev måndagskvällsmat

just nu sitter jag ute på altanen med tända ljus runt laptopen och kollar på work of art på svtplay och lyssnar på the smiths och läser fina bloggar. har varit en bra måndag.

translate: stuff i have done and have not done recently.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar