2/28/2021

september 2020

 

var på lilla edets bryggeri på ölprovning! räkmacka å charkbricka till
gott!
hade slutat på mitt älskade luckans fisk några veckor tidigare och hade hejdå-kväll med emil å thomas. sjöng flertalet ac-dc hits på karaoke
bjöd på middag! friterat liba-bröd toppat med färs å yoghurt och andra goda grejer
tacos till efterrätt!
kanske lite tidigt att baka saffransbullar i september
men så jävla gott. fyllda med vaniljkräm
hade min första praktik! på en långfilm. munskydd varje dag! så himla kul, med praktik alltså

2/22/2021

augusti 2020

 

månaden började med att samuel å jag tog vår nya bil och åkte till en gårdsbutik utanför gbg! åt macka i deras fik! de hade massa katter som sprang omkring runt borden
massa grönsaker! kul!
en annan dag åkte clara å jag på utflykt till vackra alingsås! åt glass!! sommar!
svängde förbi dollarstore! claras första gång! vi köpte båda en jävla massa grejer!
en liten sommaroutfit! mina favvosandaler!
en kväll var clara å jag på medeltidskväll! vi var de enda som inte var utklädda tyvärr! väldigt imponerad av alla andra! mycket flöjtspel och mjöd!
samuel å jag vid långedrag på bad-dag!
nu är det väldigt hoppigt men så är det! så är det på sommarn! friterad banan på tai shanghai's uteservering! LJUVLIGT!
min familj i trollhättan<3
syrran å jag!
sen började jag skolan!! helt sjukt tajming att samuel hade praktik och körde just det tåget jag skulle ta till vänersborg! sjuk känsla att åka tåg och veta att just min samuel kör kärran!!
firade första skoldan med restaurang vid odinsplatsen! beställde friterad mozzarella som serverades med sallad och... jordgubbssylt! sjuk kombo. men svingott med mozzarella å sylt.
elin å jag var på restaurang järnet!! som vår kusin gustav vart med å startat!
roligt sätt att servera pizza! på denna var det västerbottenkräm på. så jävla gott
samuel bjöd på english breakfast en morgon! lyx!
väldigt gulliga kompisar på takbar!
julia bjöd in på surströmmingsskiva!
dagen efter bjöd sandra in till kronärtskocksskiva! otroligt mathelg var det
på utflykt vid nåt hav! tack augusti!

1/13/2021

juli 2020

mathias skulle bli överraskad med 30-årsfest! jag åkte dit med efterrätt
tårta med hans favorit-folköl Hackenberg!
lina hade lurat honom en hel eftermiddag!! proffs!
thyra och clara höll quiz om mathias!
han fick massa fina presenter!
love u!!
sen åkte jag med familjen till high chaparall!! här pappa på hinderbana
elin å mamma vid lucky luke's hus
cowgirl! eller hästtjej
bjöd mamma å pappa på middag för dom skulle vattna våra växter några veckor <3
för samuel å jag skulle hänga i dalarna! jag tog tåget upp, han var redan där!
började med glass i mora!
bodde i samuels familjs stuga som hans morfar byggt!
ligger precis vid den här vackra sjön
åt lunch på ett creperie! lyxigt!
tvärnitade vid varje sån här skylt
hittade ett tomtehus
fylld av tomtar
helt otroligt faktiskt!
unnade oss restaurangbesök i rättvik!
jag åt något av gris. minns inte vad men det var pissgott
promenad här sen!!
snygg snickare!
åkte till leksands knäcke och åt knäckepizza på deras knäckeria!
köpte knäckebröd också såklart
plockade en jävla massa blåbär
gjorde brinken bakar's recept på blåbärspaj med inbakad vaniljkräm. svingo!
läste bok
borstade tänderna i solnedgång utomhus! sånt jävla mys. sen åkte vi hem!
några dagar senare åkte jag till claras lantställe med mathias å amanda! inledde starkt med ölspelet som vanligt!
plockade blåbär här med!
amanda och clara gjorde nån drink jag inte minns namnet på! den innehöll persika å bubbel iaf å var jättegod
extremt trevligt
90% av helgen gjorde vi detta: spelade kort och skrattade
drack kaffe med punsch!
satt här många timmar och lyssnade på star fm! fyfan vad TREVLIGT!!
en favoritbild när mathias hoppar av glädje efter att ha vunnit på kortspel
hände absolut mer än en gång
allt som allt en otrolig jävla helg
sista bilden från juli! på väg nån annanstans!