1/04/2017

halva december


två partypeople på party i jesper å lovis kollektiv
 en annan galen tjej
 love!!
 jesper å clara
 sara guldig rocktjej
 en ganska full trio på väg till klubb
 clara å carl på klubben
 här var en annan kväll när jag bjöd på middag hos mig
 annars har jag haft svinkoppor!! kolla äckligt det såg ut. sen åt jag antibiotika och det försvann!
å så har jag fått en skitstor teve av min familj!!!! så himla snälla!!!
 veckan efter köpte jag ett ps3+fifa+gta v ...! så har googlat mycket sånt här sen dess
 var på domen en dag och såg linneas konst!
 och på ebbas!
 anton en kväll på öltullen där jag fick smaka på hans drink kaffe karlsson vilket nu e min nr 1 FAVVO!! har köpt sprit för att kunna göra den själv hemma till å me
 senare samma kväll gick gustav mathias å jag en 1,5 timmes promenad till klubben då vi tagit fel adress
 men sen hittade vi rätt
 hittade josefin å carl där bl a!
 dagen efter var jag jävla sliten
 adventsmys i mitt rum
 och en portion morotssoppa!!!!! läser en vegoblogg som heter polichinelle som jag tycker är svinbra. lovisa som skriver är skitgullig och jag har lagat en massa recept därifrån det senaste. recommend !!
 malin var hos mig en förmiddag och lånade en jacka
 haft lite reunion med anton också
<3
 på jobbet provade jag en dag en saffranssemla.. 2,5/5 bara tyvärr
 grillost-sol
 annan mat
 kläder jag haft obs haft kappa över jeansjackan vill ju inte frysa ihjäl
rockkille på queens head
 tillsammans med rock-elin
 en dag satte jag zlatan i mål på fifa #ägd
 en sjuk grej e att jag nu inte bara är granne med en snusgrossist utan också ett gatukök!!!! jättetrevlig personal och bra falafel för 35 SPÄNN!
jättenöjd med det

12/27/2016

november 2016

ja nu blir det lite catch up iomed att jag inte kunnat föra över bilder på tre månader. såg att jag iofs inte tagit så mycket bilder i november ändå! men några blev det
 har vart på truckstop alaska first time ever! när jag var 17 å hippie längtade jag tills jag blev gammal nog att kunna hänga där så på min födelsedag när jag blev 18 var det första jag gjorde att skriva upp mig som medlem
 ändå tagit över 2 år att ta sig dit men var kul att se nu!! var dock inga hippies där den kvällen bara anarkistpunkare med dreads...! jag var där själv och blev RÄDD
 nä skoja inte rädd men lite obekväm. skulle se min kompis lauris band där e lauri på trummor
 och där e han till vänster på dansken. med jakob å johan
 här e första advent! hos rebsan med hennes fantastiska gran
 goootttiiiis
 MYS..!! rebsan hade gjort julquiz jag kom sist
 här är min syster när vi var och gjorde teoriprovet
 jag klarade varken provet eller uppkörning och kände såhär
 men samma dag åkte jag och clara till hjällbo loppis och hittade detta roliga glas
 lite julstämning hos mig
 en lampa jag köpte i hjällbo samma dag
 här var jag på besök hos min kollega sandra som är 20 precis som jag och bor i detta tvåvåningshus alldeles SJÄLV
en av de coolaste jag vet ena dagen lägger hon upp bilder från en kväll på avenyn nästa är hon ute i skogen och kör med motorsågen

ett jättekort inlägg om paris

herreguud va krångligt det är med telefoner ibland nu har jag precis lyckat föra över några bilder från den iphone 4 jag hade några veckor men det var inte lätt
 i oktober åkte iaf dessa två skojare till paris
en liten frukostmacka kl 6 på landvetter
vacker utsikt över en vacker stad jag aldrig hade vart i förut men var claras femte besök
en töntig bild men en go stund framför e-tornet iaf
vi bodde i utkanten av montmarte och hängde en del på denna bar som ironiskt nog hade nåt slags berlin-tema
 detta glas snodde jag med mig hem till sverige
livebild!!! samma glas står i fönstret hos mig nu

happ det var alla bilder jag lyckades överföra tog massa massa fler iomed att vi var borta i en vecka men så e det!! superhärlig resa kommer lätt åka tillbaks till paris