10/15/2015

dumpstra å ikea

i lördags visade clara mig den finaste innergården hon vet i gbg!! den va jättefin. ligger vid stigbergstorget
 sen var jag hemma hos einar med dessa och spelade singstar
lovisa med baddräkten redo
 dagen efter åt jag supergo middag med stekt vitkål(allt jag äter) och kollade på bron
 sen var det måndag och ebba kom hem!!! vi skulle dumpstra för första gången nånsin
 jag hade med min ica-kniv för det tipsade alla dumpstringssidor om
 smög runt vid marklandsgatan
 ebba bokstavligen dumpsterdivade
 hittade bl a purjolök (fick fråga ebba vad den hette... googlade palsternacka men det va FEL grönsak)
 å en supergo dryckkvarg
fatta allt det här gratis!!!!!! wowww
 pyttesmå bananer de skulle nog hanna gilla
 unnade mig ett glas oboy
 nu ser vår frys ut såhär!!! *__*
dagen efter var vi på bengans för att se en film på doc lounge men det va FULLT!! vi blev sura 
men vi gick hem och laddade ner den istället och hade det såhär gött!!! dumpstrade druvor och ica basic brie från mina föräldrar

förresten såg vi en film som hette pervert park som handlar om en trailer park i usa där det bor 120 dömda sexförbrytare! den var kanske inte 10/10 men väldigt intressant ändå i recommend. här är en trailer

 idag var jag på ikea
 med ebba!
 vi köpte lite grejer till köket och varsin papperskorg
sen åkte vi hem jag kände mig inspirerad av alla moppekillar i världen<3love you moppekillar

nu ska jag sluta för jag ska snart ta tåget till sthlm! fick boka om då jag råkat boka fel väldigt typiskt mig härligt

hejdå! ha en bra helg

10/13/2015

parafras


starring albin och einar lör runt 02.00

10/12/2015

paradise hotel-kväll på avenyn

i torsdags var jag ensam hemma för ebba jobbade natt så jag kollade på bonde söker fru samt paradise hotel
en flaska från hops med motivet stearinljus med ett real life stearinljus i gjorde mig sällskap
vaknade till den här ebba hittat på jobbet och tagit med sig till mig<33
dagen efter åkte hon till sthlm
clara kom hit och sov över äkta mys
sen visade hon cool graffiti som hon kanske gjort...??? vem vet??? om polisen frågar var det nog inte hon
redigerade film i skolan och jag flippade på final cut
var lite trött men vi hade kul
kvinnofolkhögskolan e BÄST
gick å hämtade min cykel som varit på lagning! härligt
på fredan kom clara, vendela, nico, sara och josefin hem till masthugget för vi skulle på PARADISE HOTEL-kväll på bryggeriet
alla hade klätt upp sig och josefin agerade makeup-artist hon va grym
jag hade köpt nya örhängen och hade på mig den mest urringade klänning jag kunde hitta + kände mig snygg i snyggsmink!!! går ju att ha annat än mascara insåg jag

ett bra och snyggt gäng
sen kom vi in på bryggeriet
en som va redo att shoppa loss
bestämda steg till baren
nice ladies fast utan skumpa
bordet bredvid beställde in en sjuk drinkgrej
clara efter hon sagt till mos att han e hennes favorit och att hon hoppas han vinner
sen tog jag selfies med honom men först fick jag i panik radera appar från mobilen för jag hade för lite minne!! mos sa "va! raderar du youtube!"
dansa
clara haffade nice ladies såklart
kolla glad
djn var nöjd med sitt dansgolv
jag var också ganska nöjd de spelade lena ph
det va det!! min första utekväll på avenyn e done!! avklarad! är positivt överraskad vi hade väldigt kul

10/06/2015

ny bostad å tattoo

i början av förra veckan sov albin över hos mig i lödöse! han va såhär gullig med findus
sen blev det torsdag och jag åt matlåda i bilen
med ett släp där bak för vi skulle flytta!! jag från lödöse och ebba från kålltorp. mam å pap och min syster var snälla och hjälpte till
krille va ledsen att ebba skulle flytta ut
sen var vi framme i masthugget och bar upp alla grejer
sen firade vi
så skönt att va sambo med bästis igen<3
vaknade upp i mitt nya rum
godmorgon
godmorgon utsikten från ebbas rum
å godmorgon ebba
råkade ta bilden åt fel håll en dag:P
här e det lördag när jag var långt ut på hisingen 08.30 för att vara praktikant på min filmlärares filminspelning
jag var tidig så gick runt i ett koloniområde i närheten ett tag
tur att det finns självutlösare när det inte finns nån annan där för att ta bild på en
lite exklusivt behind the scenes-material
jag med två av mina uppgifter under dagen: 1. hänga upp ett par ben i ett träd för en person som hängt sig samt 2. dela ut kakor till alla i teamet
en pärla
en annan pärla på kvällen!! vi såg tre bron-avsnitt och la oss halv 12
åt varsin poptart vi hittat i skafferiet som vår hyresvärd lämnat efter! kul grej att rosta kaka men den var sådär god
dagen efter var jag på filminspelning igen och på vägen hem var det såhär fint i gebege
kom hem och lagade mat
så kom ebba hem från jobbet:')
på en rast i skolan med solen i ögonen
den här fick jag från clara!!<333 den hänger ovanför sängen nu
här e hon ju förresten! bredvid jona på sistnämndas trappa igår. det var måndag och vi åt äppelpaj
sen skulle jona gadda mig!!!
clara var där som support
höll mig förvånansvärt lugn men tror inte riktigt jag fattade att jag skulle ha den här grejen på mig 4-ever
bra trio
viktigt å andas
skönt när det va över tyckte jag
å nu sitter den där! kepsliv står det i min tinderbio+gillar ju kepsar mycket. e FETT nöjd tack jona 4ever<3
kom hem till ebba som provade på ring i näsan men konstaterade att hon inte vill ha en sån där stor hehe
linnéa som jag inte träffat på en vecka var där!!! och krille!
och stina å anton! vi hade kepskalas
ebbas fina shotglas
sen drog vi
"råka" ramla i buskar
lyssna på lite günther på vägen
ebba hittade en marshall på vägen tokan
hamnade på pingis....(surprise)
ännu en bra trio
sen dansade ebba på PINGISBORDET!! alla tjoade å hejade. ebba e min idol
matilda var där med! vi sa hejdå för hon ska bo hemma i jämtland i två månader nu:(

jahaja det var det. skönt med en lugn helg! drack bara en halv öl på hela helgen vilket e ganska ovanligt för mig. men väldigt skönt iaf